søndag den 20. marts 2011

Uheldet forfølger stadig Team Terkel


Jeg var så heldig at have Kristian fra Team Emilie ombord, som gast idag. Og da min ene downrigger er midlertidigt ude af funktion, tog Kristian glædeligt en manual downrigger med som vi monterede på skuden, så vi kunne bruge 2 rigge. Men, men, men efter ca. 20 min. sejlads ved 20-22 knob ca. en halv sømil fra barsbækrende omkring midtfarvandet, så valgte downriggeren at hoppe af beslaget ta en tur i Øresund på omrking 17 meter vand :-( . Så.... er der nogle som trækker en downrigger op af Øresund, så er jeg sikker på at Kristian gerne vil have sin tilbage.

Men, i det mindste så virkede vores kære el-spil igen, efter reperationen.

Under alle omstændighedder vil jeg gerne takke Kristian for en go' tur på sundet, trods den store offergave...

3 kommentarer:

  1. Velkommen i klubben :) Det skulle vel aldrig være en Cannon Unitroll ??? for sådan en har jeg også ofret engang, på 7-8 meter vand i Øresund, i Januar måned...

    SvarSlet
  2. Tak tak Henrik. Jo det var det præcis. Vi tabte den bare på 17 meter, så redningsaktionen blev hurtigt droppet. Æv æv. Låsemekanismen til Unitroll og de elektriske er åbenbart ikke den samme, selvom den klikker, når den bliver sat på.

    SvarSlet
  3. SKOD!!!!
    det er sgu surt show.

    man kan da heller ikke lade jer ude af syne... *S*

    Bjørn

    SvarSlet